Obchodní řetězec Globus brzy oslaví dvacáté výročí působení na českém trhu. Jedním z cílů, který si společnost stanovila, je kvalifikace zaměstnanců a jejich další odborný i osobnostní rozvoj. Různé interní a externí aktivity přijdou řetězec na přibližně čtyři miliony korun ročně. Kvalifikace zahrnuje jak stávající zaměstnance, tak i učně. Do sítě patnácti hypermarketů a tří Baumarktů nastupují každoročně na svoji praxi stovky žáků středních odborných učilišť a škol. Jen hrstka z nich ale u řemesla, kterým se vyučí, skutečně zůstane. Nevidí v něm dlouhodobou perspektivu. To potvrzuje i skladba zaměstnanců firmy Globus v Česku. "V širokém spektru zastoupených profesí máme minimum zaměstnanců, kteří se u nás danému oboru vyučili," říká personální manažerka Globus ČR Sandra Kipeťová. A právě to by chtěl Globus v budoucnu svým projektem změnit.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



