Britští komici, kteří se živili vyprávěním vtipů o škodovkách, si museli najít nové téma či nové povolání. "Moje děti už ty anekdoty vůbec nechápou, nikdo mladší 30 let by jim nerozuměl," říká Alasdair Stewart, ředitel společnosti Škoda UK.
Není to ovšem jen pouhé tvrzení člověka, který se prodejem škodovek živí. Změnu ve vnímání značky dokazují také ankety mezi britskými spotřebiteli, srovnávací testy, pozitivní reference věhlasného motoristického pořadu Top Gear - a hlavně prodejní statistiky.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Petr Korbel
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



