Kvalitativní šetření mapující situaci firemního koučování v Česku uskutečnily Veronika Langrová a Anna Marta Petrášová v rámci Klubu koučujících firem (KKF) ve spolupráci se studentkami andragogiky a sociologie na Karlově univerzitě. Průzkum probíhal formou řízených rozhovorů od června do září 2013 a zúčastnilo se ho 80 respondentů, mezi nimiž byli garanti koučování ve firmách (manažeři pro rozvoj a vzdělávání), interní koučové a klienti interních a externích koučů. Osloveny byly organizace napříč různými sektory - bankovnictví a pojišťovnictví, rychloobrátkového zboží, telekomunikací a IT, výroby, chemického farmaceutického průmyslu, služeb. Zúčastnilo se jej 16 firem, které byly rozděleny do tří kategorií podle rozsahu využívání externího a interního koučování. Do první skupiny bylo zahrnuto pět společností s rozvinutým externím i interním koučováním. Druhá skupina sestávala ze šesti společností, které využívají externí koučování a s interním koučováním začínají. Třetí skupinu pak tvořilo pět společností, kde je implementace koučování na začátku nebo o ní uvažují. Přinášíme některé podstatné výsledky toho šetření.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 80 % článku.

První 3 měsíce, pak 199 Kč měsíčně

S předplatným získáte

  • Web Ekonom.cz bez reklam
  • Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
  • Možnost ukládat si články na později
Nebo
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://ekonom.cz/c1-63166220-koucovani-muze-vyrazne-menit-firemni-kulturu