
Měl na tom i osobní zájem. Vždyť se generálním ředitelem AstraZeneky stal teprve v říjnu 2012 a akvizicí by přišel zcela určitě o své šéfovské křeslo, které patří k vyvrcholení jeho manažerské kariéry. Proto se rozhodl nasadit své bohaté třicetileté zkušenosti z řízení, aby nápor silného soupeře odrazil.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Miroslav Prchal
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



