Zná to každý. Bezhotovostní platba kartou nám přijde k peněžence šetrnější než placení v hotovosti. Pokud jsme dovolenou objednali a zaplatili před půlrokem, když na ni odjíždíme, získáváme pocit, že ji teď už máme vlastně zdarma. Lidé milují vše s nápisem zdarma, a tak kombinovaná nabídka dražšího zboží "s dárkem zdarma" má velký marketingový efekt. "Zdarma" má tedy svoji cenu. I takové zdánlivě banální poznatky ze života patří do oblasti behaviorální ekonomie. Ta se v posledních 10 letech stále častěji začíná uplatňovat i v praktické ekonomice, byznysu a politice.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111