Už několik let vládne automobilovému trhu downsizing, tedy stále se zmenšující objem motorů a jeho nahrazování přeplňováním. Není to ale zdaleka jediná cesta, jak dosáhnout nižší spotřeby a emisí. To vědí u Mazdy. Jako jedna z mála se nebojí, a svůj nový sedan vybavila atmosférickou jednotkou.
Mazda 3 je třetím modelem z nové generace vozů této japonské automobilky. Ty mají jednotný design, ať už jde o kompaktní SUV CX-5, nebo model střední třídy Mazda 6. Jde o jakousi společnou filozofii, které Japonci říkají Kodo, což česky znamená "duše v pohybu". A tak i trojka dostala výraznou masku chladiče s chromovým "úsměvem" přecházejícím do předních světlometů a vlnkovité prolisy na bocích karoserie. Takové linky dělají z tohoto vozu jeden z nejhezčích ve své třídě, zejména v karosářské variantě sedan se splývavou zádí. Mazda 3 se rovněž nabízí i jako hatchback.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Jan Markovič
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



