Prostějovský výrobce nářadí a strojů pro zemědělce hledal způsob, jak své výrobky více prosadit na trhu. Napadlo ho, že to zkusí přes vlastenectví. Jeho inzeráty přesvědčovaly sedláky na Hané, ať kupují zboží od Čecha, ne od Němce. "Paradoxem ovšem bylo, že náš předek se jmenoval Wichterle, zatímco onen německy hovořící konkurent, proti němuž se vymezoval, měl typicky české příjmení," vzpomíná Martin Wichterle na svého prapraděda a zakladatele podnikatelské tradice v rodině.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Petr Korbel
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



