Zatímco k tématu budování značky zaměstnavatelů a HR marketingu je k dispozici už řada zahraničních výzkumů, v České republice dosud výzkum aktuálních trendů HR marketingu chyběl. Společnost Brand Bakers letos v březnu takový průzkum poprvé u nás realizovala. Zúčastnila se ho více než stovka respondentů z řad personalistů. Výzkum se zabýval otázkou, jak se v českém prostředí projevují čtyři globální trendy hýbající v současnosti budováním značek zaměstnavatelů, jak je predikovala společnost Universum:
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



