Byl to nóbl telefon pro manažery, dnes už mu nezbývají ani odlesky zašlé slávy. Značka BlackBerry doslova bojuje o život. Přitom stála na začátku éry tzv. chytrých telefonů a svým uživatelům nabídla jako první rychlou i pohodlnou mobilní komunikaci. V posledních letech však už nestačila tempu inovací, které nasadili konkurenti, zejména Apple a Samsung. Ztratila pověst "sexy" značky pro bohaté a úspěšné. Firma před půl rokem povolala ke kormidlu "specialistu na zázraky" Johna Chena a minulý týden oznámila své finanční výsledky za poslední čtvrtletí i celý fiskální rok.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Miloš Čermák
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



