Onen nápad přišel tak, jak si podobné události představují filmoví scenáristé: u zrcadla s holicím mýdlem na tváři. Pan Gillette držel v ruce břitvu, která už byla tolikrát ostřena, že se blížila konci své životnosti. Nová břitva byla drahá, nemluvě o tom, že holení s ní bylo vždy menším dobrodružstvím a hazardem s celistvostí pokožky.

A právě onoho rána roku 1895 King Gillette přišel na to, jak do praxe uvést radu svého obchodního partnera a přítele, který ho nabádal, ať přijde s produktem, který se po použití vyhodí a zákazníci si přijdou pro nový. Možná, že skutečnost byla méně romantická, než popisují Gillettovi životopisci, ale faktem je, na konci předminulého století přišel tento muž s myšlenkou vyrobit holicí strojek s výměnnou žiletkou, který nejen navždy změnil způsob holení, ale výrazně ovlivnil i způsob prodeje spotřebního zboží a vstoupil i do dějin reklamy.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Víte, že…

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod

  • nezobrazují se jim reklamy
  • mohou odemknout obsah kamarádům
  • mohou prohlížet online archiv
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.