Zatímco plány na reformu zdravotnictví jejího manžela selhávají, Michelle Obamová prosazuje své vlastní. Minulý měsíc za přítomnosti tyrkysové latinskoamerické příšerky Rosity a červené chundelaté Elmy oznámila, že postavičky ze Sezamové ulice budou namísto tučné stravy se spoustou cukru propagovat ovoce a zeleninu. Keksík si asi bude muset hledat novou práci. Boj paní Obamové proti dětské obezitě pod názvem "Let's Move!" ("Hýbejme se!") probíhá na několika frontách a marketing je jednou z těch významných. V září americká první dáma svolala do Bílého domu setkání, které se zabývalo reklamou zaměřenou na děti, která se týká potravin. Jejich rozhodování "je utvářeno marketingovými kampaněmi, které vy všichni vytváříte," sdělila přítomným manažerům. "A tady začínají problémy."
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



