Kyjovská společnost Vetropack Moravia Glass, která vyrábí skleněné obaly, těží z poptávky po kvalitním víně. V loňském roce firma zvýšila obrat o 12,5 procenta na 2,1 miliardy korun, přičemž celá její výrobní kapacita byla plně vytížena. Zisk se zvýšil o třetinu na 203 milionů korun. Jak vyplývá z vyjádření generálního ředitele Gregora Gábela, největší zájem je stále o pivní láhve, nejrychleji však roste poptávka po láhvích na víno. Firmě, jež vyváží 55 procent své produkce, pomáhá například zvyšující se poptávka po biovínech.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Petr Korbel
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



