Angela Ahrendtsová, generální ředitelka britského luxusního módního domu Burberry umí překvapit. V říjnu oznámila, že na jaře přestoupí do společnosti Apple. Ptáte se, k čemu tento technologický gigant potřebuje jako šéfku prodeje zrovna svrchovanou odbornici na módní branži? A proč tato třiapadesátiletá americká manažerka, jedna z nejúspěšnějších a nejlépe placených britských šéfů podniků, jde po čtvrtstoletí angažmá v módním byznysu do zcela jiného oboru? Vždyť Burberry jí platí černého jaguára s řidičem, připlácí na vzdělání tří dětí na amerických školách v Británii, dostává ročně 25 tisíc liber (asi 750 tisíc Kč) na oblékání atd. V loňském fiskálním roce (duben 2011 až březen 2012) vydělala podle konzultantské společnosti MM&K celkem 16,9 milionu liber, a stala se nejlépe placenou manažerkou v Británii.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později