Angela Ahrendtsová, generální ředitelka britského luxusního módního domu Burberry umí překvapit. V říjnu oznámila, že na jaře přestoupí do společnosti Apple. Ptáte se, k čemu tento technologický gigant potřebuje jako šéfku prodeje zrovna svrchovanou odbornici na módní branži? A proč tato třiapadesátiletá americká manažerka, jedna z nejúspěšnějších a nejlépe placených britských šéfů podniků, jde po čtvrtstoletí angažmá v módním byznysu do zcela jiného oboru? Vždyť Burberry jí platí černého jaguára s řidičem, připlácí na vzdělání tří dětí na amerických školách v Británii, dostává ročně 25 tisíc liber (asi 750 tisíc Kč) na oblékání atd. V loňském fiskálním roce (duben 2011 až březen 2012) vydělala podle konzultantské společnosti MM&K celkem 16,9 milionu liber, a stala se nejlépe placenou manažerkou v Británii.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Miroslav Prchal
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



