Inspiraci Apple Storem prozrazuje název Social Store, ale i vzhled a pocit, jaký obchod i v náhodném návštěvníkovi vyvolává. Vše je podřízeno čistému, elegantnímu designu. Když vejdete, prodavači vás nezačnou bombardovat dotazy, co si přejete, ale respektují, že jste si mezi fotoaparáty přišli třeba jen odpočinout. Majitel je sedmatřicetiletý Tomáš Matějček. "Jsem fotografický nadšenec, ale všichni mí zaměstnanci fotí lépe než já," říká. "Ona je to podmínka přijetí. Ani na místo skladníka nepřijmeme člověka, kterého fotka nebaví."
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Miloš Čermák
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



