Průzkum, který provedli John Gerzema a Michael D'Antonio(1), zahrnoval 64 tisíc respondentů ze 13 zemí Ameriky, Evropy a Asie. Poukázal na všeobecnou nespokojenost lidí s typicky mužským způsobem manažerského chování. A zároveň zjistil rostoucí sympatie pro povahové rysy, dovednosti a kompetence, které jsou vnímány jako spíše femininní.

Podle výsledků průzkumu je 57 % lidí ve svých zemích nespokojeno s chováním mužů v pracovním kontextu. V Japonsku a v Jižní Koreji to je dokonce 79 %, přes dvě třetiny to je například v USA a ve Velké Británii. K nespokojeným patří zejména mladší lidé ve věku 18-30 let (generace označovaná jako "millenials"), kde je nespokojeno až 80 % populace, a to zejména v zemích, jako je Brazílie, Japonsko či Indie, které se vyznačují výrazně "maskulinní" kulturou.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 70 % článku.

První 3 měsíce, pak 199 Kč měsíčně

S předplatným získáte

  • Web Ekonom.cz bez reklam
  • Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
  • Možnost ukládat si články na později
Nebo
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://ekonom.cz/c1-60888680-feminita-pro-vudce-budoucnosti