
Srovnávací reklamy jsou garantem toho, že kreativita a kvalita marketingové strategie budou špatné. To je mj. Důvod, proč srovnávací model z USA prohrál boj s francouzským značkovým modelem reklam.
Constantin Kinský
předseda představenstva Francouzsko-české obchodní komory
Poctivá srovnávací reklama je OK. Stavět proti vlastnímu k prodeji připravenému nablýskanému modelu ojetou konkurenci z půjčovny je ale nefér. Tohle ublíží útočníkovi, bude to Škoda pro Hyundai :-).
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 60 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



