Pracovníci australské pobočky společnosti Deloitte využili příležitosti, která se jim naskytla, a během jednoho projektu se rozhodli studovat sami sebe: sedmičlenný tým vedený Španělem, s lidmi z Austrálie, Japonska, USA a Německa, pracoval pro australského klienta.
Cílem studie bylo podívat se na multikulturní týmovou spolupráci z různých pohledů (včetně šéfovského a klientského), zkoumat vzájemné interakce a to, jak jsou vnímány, a zjistit, co je pro spolupráci přínosné a co naopak představuje překážku.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



