Zdá se, že oblečení hráčů na velkých turnajích chvílemi hraje větší roli než jejich výkon či vybavení. Kombinace jednotlivých modelů, které se samozřejmě každý den mění, jsou zveřejňovány dopředu a bedlivě komentátory pozorovány. Od bot přes pásek až po kšiltovku je do detailu vše promyšlené. Pro firmy se jedná o velmi lukrativní byznys a dobrá reklama je důležitá. "Řekli mi, že kdykoli mám na sobě růžové kalhoty, tak se jich hned prodává více," tvrdí profesionální hráč Davis Love III., kterého sponzoruje Ralph Lauren.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111