Zatímco hotelový trh v Česku stagnuje, jsou manažeři, kteří jsou schopni tento byznys rozvíjet a získávat hosty. Jaký je klíč k úspěchu? "Neustále inovovat služby a starat se o hosta jako o svého dobrého přítele," tvrdí Jiří Gajdošík, který loni na jaře se svým obchodním partnerem Vladanem Hájkem rozjel firmu Asten Hotels, která manažersky či obchodně zajišťuje provoz takzvaných butikových hotelů. V současnosti je součástí sítě Asten Hotels osm hotelů. Aktuálně se chystá vstup dalších.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Kamila Jušková
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



