Zatímco hotelový trh v Česku stagnuje, jsou manažeři, kteří jsou schopni tento byznys rozvíjet a získávat hosty. Jaký je klíč k úspěchu? "Neustále inovovat služby a starat se o hosta jako o svého dobrého přítele," tvrdí Jiří Gajdošík, který loni na jaře se svým obchodním partnerem Vladanem Hájkem rozjel firmu Asten Hotels, která manažersky či obchodně zajišťuje provoz takzvaných butikových hotelů. V současnosti je součástí sítě Asten Hotels osm hotelů. Aktuálně se chystá vstup dalších.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111