"Kdo chce s vlky býti, musí s nimi výti," říká staré přísloví. A každý, kdo se rozhodne vstoupit na jiný trh než na ten, na němž dosud působil, by si ho měl rozhodně připomenout. Ať už se rozhodnete expandovat do Argentiny nebo rozšířit výrobu připínáčků o kancelářské svorky, vždy je třeba v první řadě provést analýzu nového trhu a na jejím základě pak určitým způsobem modifikovat své chování - ať už jde o způsob jednání s obchodními partnery, marketing či celkovou firemní strategii.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Jarmila Frejtichová
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



