Lidé totiž nemohou dosáhnout lepších výsledků, pokud se nespojí v jeden celek a nepůjdou stejným směrem. To může znít jednoduše, ale integrace identit fúzovaných firem se opravdu často přehlíží. Integrace se zpravidla zaměřuje na provozní otázky, jako je sladění produktových linií, financí, informačních systémů, či které zaměstnance ponechat a které propustit. Integrace provozu je však jen nezbytnou, ale nikoliv postačující podmínkou pro úspěšnou fúzi. Důležitá je také pozornost integraci identit.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



