Developeři jsou sice nuceni jít s cenami dolů, ale pořád mají prostor jít ještě níže. Alespoň to tvrdí Evžen Korec, generální ředitel společnosti Ekospol, která vyhlásila konkurentům cenovou válku. "Rozdíl mezi bytem, který se prodává za 55 tisíc a 35 tisíc korun za čtvereční metr, většinou není žádný. To je jen marketingový trik k vytvoření dojmu, že je kvalitnější," tvrdí Korec. Podle něho to má jen dva možné důvody, buď developer nezoptimalizoval náklady, nebo chce mít vyšší marže.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111