Není to ani fotografie, ani video. Lépe řečeno, je to rozpohybovaná fotografie, případně několikavteřinové video. Řeč je o animovaném obrázku GIF, zkratka z anglického termínu "Graphics Interchange Format".
Najednou ho můžeme vidět všude. Na Facebooku, na blozích i na zpravodajských serverech. Určitě vám nějaký kousek také poslal někdo e-mailem. Nejčastěji jde o vtipná krátká videa či vizuální gagy, jejichž komický efekt se zesiluje opakováním dokola. A GIFy se objevují také v reklamě, což je důkaz toho, že jde o opravdový comeback.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Miloš Čermák
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



