Loni "zboural" konferenci Webexpo svoji přednáškou "Jak být slavný, i když neumíte nic". Ve skutečnosti toho umí celkem dost, a dokazuje to už dlouhé roky. Ale svého druhu celebritou se stal až v době Facebooku a Googlu.
Marek Prchal je jedním z těch, kteří před pár týdny stáli za projektem časopisu Agenda. Týdeník přebírající texty z ostatních médií a z webu vzbudil velký rozruch. Vydával ho velký pražský mediální dům, po dvou číslech však projekt zastavil.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Miloš Čermák
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



