Tuzemské obory jako telekomunikace a bankovnictví jsou zralé na podnikání ve světě, v němž hrají prim nové technologie, sociální sítě i webové a mobilní aplikace. Naopak na štíru s tím je farmaceutický průmysl. Vyplývá to ze studie poradenské společnosti Deloitte, která byla prezentována na odborné diskusi "Digitální business: příležitost, nebo bublina?" uspořádané ve spolupráci s týdeníkem Ekonom. Panelové disku-se vedle topmanažerů Jiřího Kubašty (T-Mobile), Jana Popelky (ČSOB) a Petra Viktory (Deloitte) zúčastnil i reportér Ekonomu Miloš Čermák.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111