Jde přitom teprve o druhou generaci, ta první spatřila světlo světa v roce 2008. Podobně jako tehdy chce i současný model navázat na velmi oblíbený hatchback nižší střední třídy: Ford Focus. To je jasné na první pohled už z pojetí karoserie. Jako by šlo s trochou přehánění o Focus na vysokých kolech. Mohutný nárazník s velkými otvory pak dodává vzhledu vozu ještě více na agresivnosti, naopak pečlivě propracovaná záď s výraznými brzdovými světly zase celý dojem z auta umírňuje. Kuga díky tomu vypadá velmi dobře. Jestliže byl design exteriéru připomínkou Focusu, palubní deska jako by byla kopií té, kterou najdete v hatchbacku. Je stejně vlnitě tvarovaná, Kuga má shodný volant, tlačítka, multimediální systém, budíky nebo ovladače klimatizace. V kompaktním SUV se ale přece jen sedí výše, proto je i palubní deska mírně přizvednutá. Z Focusu do vozu ale přešla i některá negativa. Řeč může být například o palubním počítači, který má složité ovládání a je zapotřebí věnovat mu během řízení až příliš pozornosti. Stejně nepříjemné je i hledání správného tlačítka na středu palubní desky pro ovládání multimédií nebo navigace. Navíc i obrazovka GPS je poměrně malá. Drtivá většina konkurentů nabízí lepší ergonomii i větší displej.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Jan Markovič
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



