Zatímco prodej nových aut loni stagnoval a dovoz ojetých se citelně propadl, největší česká společnost provozující autobazary výrazně zvýšila prodej. Napomohlo tomu i vzkříšení značky Mototechna, která prodává téměř nová auta se zárukou. A také to, že už i firmy a živnostníci na nákupu aut šetří a nevybírají si jen mezi novými.
Řízení firmy loni trochu překvapivě převzala po zakladateli společnosti Anthonym Dennym nová generální ředitelka Karolína Topolová. Žena to v mužském světě nemá jednoduché, ale v dětství si hrála s autodráhou, má za sebou práci personální ředitelky a zvládnout současnou funkci jí pomáhá obor, který vystudovala - vzdělávání dospělých.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Petr Korbel
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



