Rozvoj technologií postupně mění formu komunikace mezi dodavateli a odběrateli na celém světě. Obchodní společnosti i instituce veřejné správy hledají nástroje umožňující rychlejší, nákladově efektivnější a přesněji zaměřenou obsluhu klientů. Komunikace se zákazníky se tak postupně přesunula z osobní do telefonické úrovně a v některých odvětvích dokonce do webového prostředí. Průkopníky jsou e-shopy, retaily, telekomunikační operátoři a finanční instituce.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111