Cíle Reklubu byly sympaticky ambiciózní, jak o tom svědčí formulace Účel spolku ve stanovách této společnosti: "Účelem klubu jest studovati moderní reklamu a prodejní organisaci vůbec, šířiti jejich znalosti, propagovati moderní reklamu a prodejní metody, pečovati o lepší reklamu a potírati reklamu podvodnou a hospodářsky škodlivou, representovati československou reklamu uvnitř státu i za hranicemi a hájiti všestranně zájmy reklamních pracovníků".
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



