Systémy CRM se stále více stávají součástí portfolia firemních nástrojů pro efektivní řízení. Přesto je hlavním problémem jejich větší využívání a zakomponování do firemních procesů, zvláště v menších a středně velkých firmách do 150 zaměstnanců. Pro řadu jejich manažerů je CRM systém pouhý nástroj pro evidenci schůzek se zákazníky.

Hlavní úloha CRM systému však spočívá ve schopnosti identifikovat nejhodnotnější zákazníky a zaměřit se na efektivnější obsluhu těch z nich, kteří přinášejí do firmy profit, zároveň však s cílem dosáhnout co nejvyšší retence (tj. co nejnižšího úbytku zákazníků). Druhotná úloha CRM systému je, že pomůže určit, komu se daří prodávat, co se daří prodávat a kde se daří prodávat, a naopak, které aktivity se nám nevyplácejí. Také chceme vědět, které reklamní kampaně generují leady vedoucí k reálným obchodním příležitostem, což nám umožňuje prodloužit ty úspěšné a ty neúspěšně včas zastavit.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 80 % článku.

První 3 měsíce, pak 199 Kč měsíčně

S předplatným získáte

  • Web Ekonom.cz bez reklam
  • Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
  • Možnost ukládat si články na později
Nebo
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://ekonom.cz/c1-59008110-crm-pro-stredni-a-male-firmy