Projít se pražskou Pařížskou ulicí znamená narazit mimo jiné hned na několik obchodů nabízejících luxusní značky švýcarských hodinek. Tam, kde se prodejci "nebojí" přiřadit ke konkrétnímu zboží cenovku, se skví často mnohamilionové sumy. I v době trvající krize zájem o luxusní zboží neopadá, spíše naopak. "Nejde samozřejmě jen o švýcarské firmy. Ale když už nějaká známá světová značka také vyrábí luxusní hodinky, musí být Made in Switzerland," podotýká prezident Švýcarsko-české obchodní komory Marek Procházka.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Robert Břešťan
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



