Letos na jaře Jiří Gajdošík se svým obchodním partnerem Vladanem Hájkem rozjel firmu Asten Hotels, s níž chce vybudovat středoevropskou síť takzvaných butikových hotelů. Ty se vyznačují menší velikostí, rodinným prostředím, ale prvotřídními službami. "Hosté by se v něm měli cítit podobně, jako když vejdou do módního butiku," popisuje Gajdošík příznačně ve své pracovně v Pařížské ulici v Praze.
Jak vznikl nápad pustit se do budování sítě hotelů?
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Lukáš Rozmajzl
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



