Letos na jaře Jiří Gajdošík se svým obchodním partnerem Vladanem Hájkem rozjel firmu Asten Hotels, s níž chce vybudovat středoevropskou síť takzvaných butikových hotelů. Ty se vyznačují menší velikostí, rodinným prostředím, ale prvotřídními službami. "Hosté by se v něm měli cítit podobně, jako když vejdou do módního butiku," popisuje Gajdošík příznačně ve své pracovně v Pařížské ulici v Praze.
Jak vznikl nápad pustit se do budování sítě hotelů?
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111