Když chtěl americký profesor strategického managementu Gary Hamel nastínit, co se skrývá za termínem management 2.0, uvedl několik charakteristik, které jsou vlastní internetu, přesněji řečeno World Wide Webu druhé generace, označovanému jako Web 2.0: "Každý má možnost se vyjádřit. Nástroje tvořivosti jsou široce dostupné. Experimentovat je snadné a levné. Schopnosti jsou důležitější než diplomy a tituly. Zapojení je dobrovolné. Soutěžící myšlenky mají rovné příležitosti k uplatnění. Nakupující a prodávající snadno nacházejí jeden druhého..."
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



