České firmy z oblasti počítačové bezpečnosti Avast a AVG získaly cenného partnera. Uzavřely spolupráci s Facebookem, který bude používat jejich nástroje, aby zabránil šíření virů při sdílení nebezpečných odkazů mezi uživateli. "Infikované linky, například na zábavná videa s celebritami, jsou mezi kyberzločinci velmi oblíbenou metodou útoku," uvedla AVG.

Obě společnosti sice poskytly Facebooku své know-how zdarma, ale sledují tím vlastní obchodní cíle. "Chráníme tak i lidi, kteří nemají náš produkt. Což pro nás představuje jeden z dalších způsobů, jak získat více uživatelů," vysvětluje mluvčí Avastu Kristýna Mazánková. Obě firmy dlouhodobě praktikují strategii freemium, kdy se snaží pro užívání základních nástrojů zdarma získat co největší masu lidí a poté jim nabízejí možnost připlatit si za vyšší stupeň ochrany. Produkty obou společností si uživatelé mohou nově stáhnout také přímo z tržiště aplikací sociální sítě.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 30 % článku.

První 3 měsíce, pak 199 Kč měsíčně

S předplatným získáte

  • Web Ekonom.cz bez reklam
  • Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
  • Možnost ukládat si články na později
Nebo
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://ekonom.cz/c1-58102900-uzivatele-facebooku-chrani-ceske-antiviry