České firmy z oblasti počítačové bezpečnosti Avast a AVG získaly cenného partnera. Uzavřely spolupráci s Facebookem, který bude používat jejich nástroje, aby zabránil šíření virů při sdílení nebezpečných odkazů mezi uživateli. "Infikované linky, například na zábavná videa s celebritami, jsou mezi kyberzločinci velmi oblíbenou metodou útoku," uvedla AVG.
Obě společnosti sice poskytly Facebooku své know-how zdarma, ale sledují tím vlastní obchodní cíle. "Chráníme tak i lidi, kteří nemají náš produkt. Což pro nás představuje jeden z dalších způsobů, jak získat více uživatelů," vysvětluje mluvčí Avastu Kristýna Mazánková. Obě firmy dlouhodobě praktikují strategii freemium, kdy se snaží pro užívání základních nástrojů zdarma získat co největší masu lidí a poté jim nabízejí možnost připlatit si za vyšší stupeň ochrany. Produkty obou společností si uživatelé mohou nově stáhnout také přímo z tržiště aplikací sociální sítě.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 30 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Lukáš Rozmajzl
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



