Český pivovarnický trh se postupně vzpamatovává z propadu, který před dvěma lety způsobilo zvýšení spotřební daně. Ke zlepšení přispívají i nové produkty, jako jsou míchaná ovocná piva. "Stejně jako si spotřebitelé chtějí vybírat mezi různými druhy mobilních telefonů, chtějí ochutnávat i rozličná piva," říká šéf Plzeňského Prazdroje Douglas Brodman. Klasický český ležák však podle jeho slov bude i nadále hrát klíčovou roli.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Petr Korbel
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



