Profesorka Tanja Kontinen z finské University of Jyväskylä se zajímala o podobný problém. Konkrétně: jak to, že některé malé finské firmy uspějí a zvládnou vstoupit na zahraniční trhy, a jiné v tomto snažení selžou. A to i přes to, že na první pohled mají podobné vstupní podmínky. Či lépe řečeno hendikepy - pro zahraniční expanzi většinou nemají, v porovnání s velkými firmami, ani dostatečnou finanční sílu, ani znalosti trhu a místní kultury.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Alena Hanzelková
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



