Značky, pro něž džíny představují jádro byznysu, musejí hledat nové cesty a metody, jak své zboží udat.
Recepty z minulosti, kdy se značky snažily zákazníky přilákat na svoji tradici a původ zboží, už nezabírají, konstatuje John Ryan, expert na vybavení obchodů a editor časopisu Retail Week. "V době krize nikdo není ochoten platit několik stovek eur jen kvůli tomu, že jsou ty kalhoty autentické," dodává. Řešení mnozí vidí například v designu a charakteru obchodů, kde je možné značku ještě více stylizovat a věnovat se marketingu. V polovině března tak byl například v londýnském nákupním centru Westfield Stratford City otevřen speciální obchod Armani Jeans Store. Jde o největší pobočku Armaniho zaměřenou na džíny a oblečení pro volný čas, prodejní plocha čítá 350 metrů čtverečních.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Barbara Bublíková
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



