Prosadit se na trhu již zdaleka není tak jednoduché jako před 20 lety, kdy "džínománie" vrcholila. Zatímco tehdy v povědomí zákazníků dominovala hrstka zavedených značek jako Levi's, Wrangler, Replay či Diesel, dnes vlastní, cenově snadno dostupné džíny nabízejí masové řetězce, jako je Zara, C&A či H&M, v dražší kategorii se naopak v posledních 10 letech podařilo zabydlet řadě úspěšných firem jako True Religion, LTB či 7 For All Mankind.
Značky, pro něž džíny představují jádro byznysu, musejí hledat nové cesty a metody, jak své zboží udat.
Recepty z minulosti, kdy se značky snažily zákazníky přilákat na svoji tradici a původ zboží, už nezabírají, konstatuje John Ryan, expert na vybavení obchodů a editor časopisu Retail Week. "V době krize nikdo není ochoten platit několik stovek eur jen kvůli tomu, že jsou ty kalhoty autentické," dodává. Řešení mnozí vidí například v designu a charakteru obchodů, kde je možné značku ještě více stylizovat a věnovat se marketingu. V polovině března tak byl například v londýnském nákupním centru Westfield Stratford City otevřen speciální obchod Armani Jeans Store. Jde o největší pobočku Armaniho zaměřenou na džíny a oblečení pro volný čas, prodejní plocha čítá 350 metrů čtverečních.
Zadejte prosím platný e-mail.Tento e-mail je již použit. Zadejte jiný nebo se přihlaste
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.
Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:
Platba kartou
Rychlá online platba
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
[name_short][notes.note_1][notes.note_2]
Vybrané předplatné[name][notes.note_1].
[email]Přihlášený uživatel
[number]Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s.
Odmítnout zasílání
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získavat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem a službami, například:
Odkaz na stažení mobilní aplikace
Aktivační kód pro přístup k audioverzi obsahu
Informace o podstatných změnách a produktových novinkách
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že dochází ke sbírání a zpracování osobních údajů. Více informací o zásadách ochrany osobních údajů naleznete ZDE.