Značky, pro něž džíny představují jádro byznysu, musejí hledat nové cesty a metody, jak své zboží udat.
Recepty z minulosti, kdy se značky snažily zákazníky přilákat na svoji tradici a původ zboží, už nezabírají, konstatuje John Ryan, expert na vybavení obchodů a editor časopisu Retail Week. "V době krize nikdo není ochoten platit několik stovek eur jen kvůli tomu, že jsou ty kalhoty autentické," dodává. Řešení mnozí vidí například v designu a charakteru obchodů, kde je možné značku ještě více stylizovat a věnovat se marketingu. V polovině března tak byl například v londýnském nákupním centru Westfield Stratford City otevřen speciální obchod Armani Jeans Store. Jde o největší pobočku Armaniho zaměřenou na džíny a oblečení pro volný čas, prodejní plocha čítá 350 metrů čtverečních.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později