Banky během několika posledních let ztratily své základní dovednosti, které jsou pro klienty přidanou hodnotou. Vzhledem k vysoké ziskovosti se zaměřily pouze na "áčkové" klienty.
V poslední době se na trhu prosazují on-line banky, od nichž unavený zákazník očekává výhodnější nabídku služeb. Konkurenční boj se však zatím omezil pouze na odpuštění poplatků a vyšší depozitní úrok. Inspiraci pro nové služby lze ovšem najít mimo bankovní sektor.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



