Proč je firemní Twitter účet v Česku stále spíše popelkou a nuceně udržovaným kanálem? A proč na Twitter české firmy skoro nepíší? Odpověď je jednoduchá: protože by je málokdo četl. Český a slovenský Twitter bude mít za chvíli 100 tisíc uživatelských účtů. Proč tak málo?
Twitter staví před běžné uživatele relativně dost bariér - je v angličtině, nutí vyjádřit se ve 140 znacích. Asymetrické vazby (někdo může sledovat vaše příspěvky, ale vy jeho nemusíte) mohou člověka, který zná jen Facebook, ICQ a e-mail, mást.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



