Outsourcing byznysových procesů a IT jsou více než jakákoliv jiná obchodní transakce závislé na vzájemné důvěře mezi partnery. Pro společnost hraje obvykle vyčleněná aktivita důležitou podpůrnou úlohu, na které je její byznys závislý. Je proto až zarážející, že objednavatelé často po svých servisních organizacích nepožadují nastavení relevantních kontrolních mechanismů a spoléhají se pouze na dohody o úrovni služeb (SLA), které tuto problematiku zpravidla neřeší. Riskují tak nejen finanční ztráty, ale také svou pověst. Zákazníka, který nemůže využívat objednané služby z důvodu chyby na straně servisní organizace, příčina nezajímá.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



