Šaty i oděvní doplňky dotvářejí podobu manažera či podnikatele. Češi však stále tento fakt podceňují. Nosí kravaty buď příliš krátké, nebo zbytečně dlouhé. Zapomínají, že konec vázanky by měl dosahovat ke sponě opasku. Sahají po polyesteru a bojí se barev.
Příležitost dělá muže
Vázanka patří k povinné výbavě muže jde-li do divadla, na koncert či večeři s obchodním partnerem. Nejjistější volbou je tmavý jednobarevný oblek s jednobarevnou, obvykle zářivě bílou košilí. Kravata je rovněž jednobarevná a tmavá. "Pokud by se nositeli zdálo, že budí příliš mdlý nebo usedlý dojem, může použít drobný kontrastní vzorek, třeba puntík či některou z proužkových variant," doporučuje Aneta Šarounová, ředitelka marketingu z e-shopu Sekora.cz. Čím je vzorek na kravatě jednodušší, tím více se hodí pro formální příležitosti. "Vyhněte se extravagantním motivům," radí Klára Smetáková, marketingová specialistka z firmy Blažek.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později