Téměř dva miliony korun dal miliardář Andrej Babiš za inzerci v novinách, v níž oznamuje vznik nového politického hnutí ANO 2011 (Akce nespokojených občanů). „Stálo mě to 1,8 milionu korun,“ sdělil týdeníku Ekonom.
Inzeráty se v pátek objevily mimo jiné v denících Mladá fronta Dnes, Sport, Aha, Blesk, v regionálních denících a na řadě internetových serverů.
Příprava na politickou stranu?
Babišovo hnutí, které si klade za cíl „vytvořit spravedlivější společnost, funkční a právní stát“ s důrazem na boj s korupcí, už podpořila řada význačných podnikatelů a manažerů. Mimo jiné Jiří Šimáně (Unimex), Radim Passer (Passerinvest), Jannis Samaras (Kofola), Oldřich Šlemr (Česká gumárenská), Martin Blaškovič (HTC Holding), Pavel Juříček (Brano) či Magdalena Souček (Ernst & Young) - tito podnikatelé jsou uvedeni na seznamu podporovatelů na internetových stránkách hnutí.
Babiš nevylučuje, že by se hnutí mohlo časem transformovat v novou politickou stranu, která se zúčastní parlamentních voleb v roce 2014.
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Jiří Pšenička




