Nejcennější "obchodní" značku na české politické scéně mají sociální demokraté. V našem hodnocení zvítězili poměrně s přehledem. Hodnota značky ČSSD přesahuje 107 miliard korun, značka ODS, která je druhá v pořadí, má hodnotu 83 miliard a až s velkým odstupem následuje "30miliardová" KSČM. Jak jsme ke svým závěrům došli?
Podle podrobných metod a matematicko-ekonomických modelů, které se uplatňují při finančním ohodnocování značek komerčních firem.
Příkladem je metoda IBV (International Brand Vision), která kombinuje finanční výkonnost značkového zboží s faktory působícími na chování spotřebitele a jeho vztah ke značce.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 60 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později