Nejcennější "obchodní" značku na české politické scéně mají sociální demokraté. V našem hodnocení zvítězili poměrně s přehledem. Hodnota značky ČSSD přesahuje 107 miliard korun, značka ODS, která je druhá v pořadí, má hodnotu 83 miliard a až s velkým odstupem následuje "30miliardová" KSČM. Jak jsme ke svým závěrům došli?
Podle podrobných metod a matematicko-ekonomických modelů, které se uplatňují při finančním ohodnocování značek komerčních firem.
Příkladem je metoda IBV (International Brand Vision), která kombinuje finanční výkonnost značkového zboží s faktory působícími na chování spotřebitele a jeho vztah ke značce.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 60 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



