Všechno, co je jen trochu zelené nebo označené jako bio, se dobře prodává. Hranice vnímání toho, co vše se pod tuto nálepku schová, posunuje značka Audi. Svůj nový model A6 Avant propaguje prostřednictvím roztomilého animovaného kolibříka ze šroubků a matek.
Auto dostává lidštější tvář, a reklama na něj tedy dokáže probudit emoce. Spot vytvořila britská agentura BBH, režisérem byl Daniel Barber, nominovaný v roce 2008 na Oscara za krátký snímek Tonto Woman.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 50 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Hana Vacková
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



