Pro uspokojení měnících se potřeb je však nutné do základu přimíchat dostatečně inovativní technologie a budoucí myšlenky tak, aby nástroje zákazníkovu strategii nejen podporovaly, ale pokud možno dostatečně rozvíjely.
Systémový integrátor je v očích zákazníka vnímán jako odborník, který umí velmi dobře aplikovat informační technologie v zákaznickém prostředí a navíc musí být schopen navrhovat cílová řešení s ohledem na již zmiňovanou znalost celkové podnikatelské strategie. Kombinace těchto požadavků klade na poskytovatele služeb velmi vysoké nároky na znalosti, ale také na flexibilitu a schopnost rozpoznat vhodné směry rozvoje informačních technologií.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



