V polovině 60. let 20. století, kdy došlo ke zvyšování konkurence na trhu průmyslového a spotřebního zboží, si firmy začaly čím dál více uvědomovat, že úspěch výrobku na trhu není pouze otázkou technických parametrů, ale také všech ostatních činností, od návrhu až po způsob dodávání výrobku zákazníkům, včetně dalšího servisu a údržby. Ruku v ruce s tímto vývojem se začal klást důraz na kvalitu produktů, což si vyžádalo vytvoření specifické oblasti managementu zaměřené na sledování, vyhodnocování a zlepšování kvality produktů a služeb. O několik let později nabyla tato problematika takového významu, že se začalo hovořit o "revoluci jakosti".
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



