Skutečnost, že firma má internetové stránky, již přestává být konkurenční výhodou. Důležité je, aby web dokázal potenciálního klienta zaujmout v záplavě těch ostatních.
K přilákání návštěvníků lze využít řady nástrojů - reklamou na sociálních sítích počínaje a optimalizací vyhledávání konče. Klíčový je ale samotný web. Využití jeho potenciálu však často brání stále stejné chyby. Které to jsou?
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



