K nepovedeným reklamám lze řadit i ty, které se na první pohled zdají zajímavé. Reklamní experti pro týdeník Ekonom vybrali osm pastí, do nichž může spadnout i nadějný reklamní počin.
1. Upíří efekt: Centrum.cz
»Upír« je silná scéna či příběh, který »vysaje« všechnu pozornost potenciálního zákazníka. Pro samotný produkt mu už nezbude ani kapka pozornosti.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



