Pokusů o zdolání vysokých met v automobilové produkci udělala francouzská automobilka řadu. Tím posledním je Renault Latitude. Vůz, který má oslovit zájemce o vůz vyšší střední třídy, tedy manažery firem. Povedlo se? Částečně.
Pro všechny zeměpisné šířky
Poslední novinka od Renaultu má zasáhnout co největší část světa od Evropy přes Rusko a Čínu až po Austrálii. Možná, že právě tato snaha způsobí, že k některým atributům vozu budou Evropané přistupovat s oprávněnými rozpaky.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111