Pokusů o zdolání vysokých met v automobilové produkci udělala francouzská automobilka řadu. Tím posledním je Renault Latitude. Vůz, který má oslovit zájemce o vůz vyšší střední třídy, tedy manažery firem. Povedlo se? Částečně.
Pro všechny zeměpisné šířky
Poslední novinka od Renaultu má zasáhnout co největší část světa od Evropy přes Rusko a Čínu až po Austrálii. Možná, že právě tato snaha způsobí, že k některým atributům vozu budou Evropané přistupovat s oprávněnými rozpaky.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



