Z hlediska zahraničních návštěvníků Česká republika ztratila nejen přitažlivost nové cílové turistické destinace, ale současně velmi rychle vzrostla i další konkurence. Z toho důvodu je zapotřebí hledat nejen nové produkty, ale i nové marketingové aktivity a zejména nové formy řízení nabízeného produktu.
Velkou příležitost je třeba vidět v turistické destinaci chápané nejen jako marketingový produkt, ale zejména jako organizační jednotka, vytvářející samostatnou podnikatelskou politiku. Jedná se tudíž v podstatě o vytvoření "standardního podniku", který bude mít stanovené určité jednoznačné kompetence, za něž ponese odpovědnost.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



