Z hlediska zahraničních návštěvníků Česká republika ztratila nejen přitažlivost nové cílové turistické destinace, ale současně velmi rychle vzrostla i další konkurence. Z toho důvodu je zapotřebí hledat nejen nové produkty, ale i nové marketingové aktivity a zejména nové formy řízení nabízeného produktu.
Velkou příležitost je třeba vidět v turistické destinaci chápané nejen jako marketingový produkt, ale zejména jako organizační jednotka, vytvářející samostatnou podnikatelskou politiku. Jedná se tudíž v podstatě o vytvoření "standardního podniku", který bude mít stanovené určité jednoznačné kompetence, za něž ponese odpovědnost.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111